זמינים 24/7
instagram facebook-call facebook-call facebook-call

עורך דין פלילי בקריות

11.06.2023

עורכי דין פליליים בקריות טטלבוים-רוימי

הדין הפלילי הוא באופן טבעי ענף בעל חשיבות רבה בעולם המשפט. החוקים השונים המקובצים תחת הדין הפלילי נועדו לאפשר לכל אזרחי ישראל לחיות יחד, כשהם מבהירים מה ניתן לעשות ומה אסור. אכיפת החוק הפלילי נתונה בידי המדינה, גם אם קורבן העבירה הוא אדם או חברה. מאחר שהתביעה היא זו שמגישה כתבי אישום פליליים ומנהלת את ההליכים המשפטיים, התוצאה עלולה להיות ענישה חמורה – ולכן יש חשיבות רבה לקבלת שירות של עורך דין פלילי בקריות, כבר מהשלב ראשון והוא החקירה במשטרה. משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי מסייע ללקוחותיו בדרכים רבות, על בסיס הניסיון המגוון שהצטבר במשרד.

איך עורך דין פלילי בקריות עוזר ללקוחותיו?

  • ייעוץ לקראת חקירה משטרתית – כל אדם שזומן לתחנת משטרה לצורך חקירה מרגיש לחץ, ובמיוחד אם זוהי הפעם הראשונה שלו. הלחץ עלול לגרום לטעויות קשות ולכן מומלץ לפנות מראש לעורך דין פלילי מנוסה ולקבל ממנו ייעוץ ספציפי.
  • שחרור ממעצר – עו"ד פלילי מומחה מסייע גם להימנע מהחוויה הלא פשוטה של מעצר, בין אם למספר ימים ובין אם עד לתום ההליכים (אחרי שכבר הוגש כתב אישום).
  • ייצוג בבית המשפט – במגוון רחב של תיקים ובהם עבירות נשק, עבירות סמים, עבירות רכוש, עבירות הונאה, אלימות במשפחה, תקיפה ועוד.
  • סיוע לאסירים – באמצעות הגשת עתירות לשיפור תנאי המאסר וכן ייצוג בוועדת שליש.

זמינות גבוהה ומחויבות אמיתית לכל לקוח

על-מנת להושיט את הסיוע המתאים, עורך דין פלילי בקריות זקוק קודם כל לניסיון רלוונטי, ולא פחות חשוב – למחויבות מוחלטת לכל לקוחותיו. משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי מספק את השירותים השונים בתחום הדין הפלילי בזמינות גבוהה, בשקיפות מלאה וביושרה מוחלטת – כך שכל לקוח יודע בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניו לאורך כל הדרך. גם עו"ד ולדי טטלבוים וגם עו"ד חן רוימי, מייסדי המשרד, אמונים על גיבוש האסטרטגיה הנכונה ביותר בהתאמה מושלמת לנסיבות הספציפיות של כל תיק, ומאפיין נוסף שלהם הוא הנחישות הרבה. עו"ד רוימי עבד במשך למעלה מעשור באחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ, וצבר ניסיון גם במשרד שהקים, ואילו עו"ד ולדי טטלבוים עבר את ההתמחות בסנגוריה הציבורית כך שהוא מביא למשרד ניסיון עשיר נוסף.

עורכי דין פליליים בקריות טטלבוים-רוימי

עו"ד פלילי בחיפה

המין האנושי חי בקבוצות. כל אדם הוא חלק ממדינה, וכפוף לחוקיה. למדינה יש את הזכות, ובעצם גם את החובה, לחקור, להעמיד לדין ולהעניש מי שעוברים על חוקים מסוימים, על-מנת להשליט סדר. זוהי מהות החוק הפלילי, שבישראל מבוסס על שני חוקים רחבי יריעה: חוק העונשין וחוק סדר הדין הפלילי. חוק העונשין כולל למעלה מ-500 סעיפים ומפרט את כל העבירות הפליליות, ואילו חוק סדר הדין הפלילי מגדיר כיצד יתנהל הליך פלילי, משלב התלונה, דרך החקירה ועד המשפט, לרבות אפשרויות הערעור. עו"ד פלילי בחיפה חייב כמובן להפגין בקיאות מוחלטת בשני החוקים ובעקרונות המשפט הפלילי, וזוהי המומחיות של משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי.

עקרונות עורך דין פלילי בחיפה

  • עיקרון היסוד העובדתי – אין להאשים אדם בגין מחשבות על ביצוע עבירה פלילית, וגם לא על כוונה לבצע עבירה. רק ביצוע עבירה בפועל מהווה בסיס לכתב אישום (למעט מקרים חריגים כגון בגידה במדינת ישראל, שבהם עצם הכוונה מהווה גם כן עבירה פלילית).
  • אחריות – באופן עקרוני כל אדם אחראי למעשיו, אבל הרשעה בעבירה פלילית מחייבת הן כשרות משפטית והן יסוד נפשי (בין אם רשלנות ובין אם מודעות).
  • נסיבות מיוחדות – ישנם מצבים שבהם לא תוטל אחריות פלילית על אדם, גם אם ביצע את אחת העבירות הכלולות בחוק העונשין. בפרט מדובר על מקרים של הגנה עצמית, "זוטי דברים" (כלומר, מעשה פלילי שתוצאותיו לא חמורות כלל) וגם מעשים שבוצעו בשל איום משמעותי על האדם.
  • עיקרון החוקיות – התנהגות פסולה שלא מוגדרת בחוק העונשין כעבירה פלילית אינה עבירה פלילית ואינה מעניינה של המדינה.

משרד עורכי דין פליליים בחיפה בקיאות ואכפתיות

לצד הבקיאות הנדרשת בחוק העונשין כמו גם בחוק הסדר הפלילי – ישנם לא מעט מקרים שבהם עו"ד פלילי בחיפה מסייע ללקוחותיו על בסיס העובדה שהמשטרה או הפרקליטות חרגו מהפרוצדורות המותרות בחוק – במשרד עורכי דין טטלבוים-רוימי מתנהלים גם מתוך אכפתיות אמיתית. עוה"ד חן רוימי ועוה"ד ולדי טטלבוים שהקימו את המשרד שמו להם למטרה להושיט עזרה לכל אדם שהמדינה מנהלת מולו הליך פלילי, בכל שלב שהוא, כך שאף אחד לא ישלם מחיר גבוה יתר על המידה על מעשיו.

עו"ד פלילי בחיפה

עו"ד פלילי בצפון

חקירה בחשד לביצוע עבירה פלילית היא אירוע שעלול לשנות באופן דרמטי את מסלול חייו של כל אדם. בהתאם מומלץ כבר בשלב מוקדם זה להתייעץ עם עו"ד פלילי בצפון. לאחר הגשת כתב אישום בגין עבירה פלילית ההמלצה כבר הופכת לחובה, מפני שלא ייצוג מקצועי ואיכותי באמת התוצאה עלולה להיות מאסר ממושך והרס החיים. משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי מטפל בכל סוגי העבירות הפליליות על בסיס יכולות אישיות גבוהות של מייסדי המשרד, עו"ד ולדי טטלבוים ועו"ד חן רוימי, וכן על בסיס ניסיון של שנים רבות בכל תחומי הפעילות של עורכי דין פליליים.

משרד עורך דין פלילי בצפון מתמחה:

  • עבירות המתה – עבירות הנחשבות באופן טבעי לחמורות במיוחד: גרימת מוות ברשלנות, המתה בקלות דעת, רצח באדישות או בכוונה, רצח בנסיבות מחמירות ורצח בנסיבות של אחריות מופחתת. יש הבדל משמעותי במדרג ענישה בין העבירות השונות, ולכן עו"ד פלילי מנוסה יעשה הכל כדי להגיע לאישום בעבירה במדרג נמוך ככל האפשר (וגם, כמובן, לזיכוי).
  • אלימות במשפחה – בתי המשפט מתייחסים בחומרה רבה למקרי אלימות במשפחה, לרבות אלימות נפשית או כלכלית, ולכן חשוב לקבל עזרה מעורכי דין מיומנים מאוד.
  • עבירות מרמה והונאה – לרבות קבלת דבר במרמה, זיוף, הפרת אמונים, התחזות ועוד. לעו"ד פלילי יש מגוון דרכי פעולה אפשריות, לרבות עסקת טיעון, וחשוב לבחור את האסטרטגיה המיטבית בכל מקרה.
  • עבירות מין – תחום נוסף שרף הענישה בו גבוה. גם לעצם ההרשעה עלול להיות מחיר כבד מבחינת שמו הטוב של האדם, ולכן חובה להגיע לעורך דין פלילי נחוש.

משרד עורכי דין פליליים בצפון עם ניסיון

עו"ד חן רוימי הוא עו"ד פלילי בצפון עם ניסיון של למעלה מעשור באחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ, וכמובן ניסיון נוסף במשרד שהקים עם עו"ד ולדי טטלבוים. עו"ד טטלבוים התמחה בסנגוריה הציבורית ועבד אף הוא במשך שנים רבות במשרד עורכי דין פליליים נחשב – ובהתאם משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי הוא הכתובת הנכונה לכל מי שזקוק לייעוץ, ייצוג או ליווי משפטי בכל התחומים המרכיבים את הדין הפלילי.

עו"ד פלילי בצפון

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?