זמינים 24/7
instagram facebook-call facebook-call facebook-call

עורך דין סמים

עבירות החזקה, סחר וייבוא

11.06.2023

עורך דין עבירות סמים

סמים הם חלק בלתי נפרד מכל חברה, וגם בישראל יש לא מעט בני אדם שצורכים סמים ובפרט את אלה הנחשבים לנורמטיביים. יחד עם זאת, ולמרות הקולות הקוראים ללגליזציה, בפקודת הסמים המסוכנים אין הבחנה בין סם "מקובל" ל"לא מקובל", ולמעשה גם לא בין סמים "קלים" לסמים "קשים". כל מי שנמצא אצלו חומר המוגדר כאסור בפקודה זו עלול לשלם מחיר יקר – ולכן ישנם מצבים שבהם כדאי לפנות מיד אל עורך דין סמים, כלומר עו"ד שאחד מתחומי המומחיות שלו הוא סיוע לחשודים ונאשמים בעבירות על פקודת הסמים המסוכנים. במשרד עורכי דין טטלבוים-רוימי מטפלים במקרים אלה במקצועיות ובזמינות גבוהה.

עורך דין פלילי עבירות סמים

  • אחזקת סם לצריכה עצמית – בפקודת הסמים המסוכנים מפורטות הכמויות הרלוונטיות שמאפשרות לטעון כי מדובר בצריכה עצמית, עבור כל סוג סם. לדוגמה, מי שנתפס עם קנאביס בכמות של עד 15 גרם יואשם באחזקה עצמית, ואילו עבור קוקאין הרף הוא 0.3 גרם.
  • אחזקת סם שלא לצריכה עצמית – כשהכמות שנתפסה גבוהה מהרף הקבוע בפקודת הסמים המסוכנים, הרשויות מתייחסות לאדם כמי שסוחר בסמים. חשוב להדגיש כי החוק לא מחייב את המשטרה והפרקליטות להוכיח כי אכן בוצעה מכירה של סם ע"י אותו אדם. עורך דין מנוסה הוא חובה במקרה כזה.
  • הדחת קטין – החוק מחמיר מאוד גם עם מי שנתפס מדיח קטין לשימוש בסמים. העונש המרבי על עבירה זו הוא 25 שנות מאסר (!) וחשוב לדעת שבאופן עקרוני גם עישון ג'וינט עם מי שטרם מלאו לו או לה 18 הוא הדחת קטינים לשימוש בסם, כך שהתוצאה עלולה להיות כתב אישום מחמיר.

משרד עו"ד סמים המתמחה בתחום

עורך דין סמים מנוסה מסייע ללקוחותיו על בסיס אסטרטגיה מיטבית המותאמת ספציפית לנסיבות המקרה ולאדם. זוהי גם אחת החוזקות של משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי, כשגיבוש האסטרטגיה נשען על הניסיון רחב ההיקף של עורכי הדין חן רוימי ו-ולדי טטלבוים, מייסדי המשרד. הייעוץ והייצוג בכל שלבי ההליך הפלילי, החל מלפני החקירה במשטרה, דרך מגעים עם הפרקליטות כשעולה האפשרות של הגשת כתב אישום וכלה בבית המשפט כשהאדם מועמד לדין, ניתנים בזמינות גבוהה ובשקיפות מלאה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?