זמינים 24/7
instagram facebook-call facebook-call facebook-call

ייעוץ לפני חקירה

11.06.2023

ייעוץ לפני חקירה במשטרה

חקירה במשטרה היא אירוע שחובה להיערך לקראתו. בפרט מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי מנוסה כשזו הפעם הראשונה שהאדם מקבל זימון לחקירה, כשמדובר על חשד לעבירה פלילית חמורה וגם כשצפוי עימות עם אנשים אחרים. משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי מעניק ייעוץ לפני חקירה בהתאמה אישית לכל אדם ולנסיבות הספציפיות שבגללן הוא זומן לתחנת המשטרה – ייעוץ שעשוי להיות ההבדל בין לצלוח את האירוע בקלות לבין הסתבכות של ממש.

התועלות העיקריות של ייעוץ לפני חקירה

  • הפחתת רמת הלחץ – חקירה במשטרה, גם למי שכבר היה בסיטואציה הזו ובוודאי למי שזו הפעם הראשונה עבורו, היא חוויה מלחיצה. ייעוץ של עורך דין מנוסה מסייע למי שזומנו לחקירה להגיע לתחנת המשטרה רגועים יותר. השקט הנפשי בזכות הייעוץ גם מפחית את הסיכון לשגיאות שעלולות לסבך את הנחקר.
  • העלאת רמת המודעות לתרגילי החקירה האפשריים – חשוב לזכור שלחוקרי המשטרה אינטרסים שונים לחלוטין מאלה של הנחקרים. חוקרים מנוסים ומיומנים משתמשים בתרגילים שונים כדי להשכיח את העובדה הנ"ל, ולגרום נחקרים לפעול בניגוד לאינטרסים שלהם – מודעות לתרגילים השונים מפחיתה כמובן את הסיכוי ליפול בפח ולהסתבך.
  • הפחתת הסיכוי להיעצר – ייעוץ לקראת חקירה במשטרה מסייע גם להימנע מטעויות שגורמות למעצר. בהקשר זה חשוב לדעת שהמשטרה רשאית לעצור אדם ל-24 שעות עוד לפני שהמקרה יובא בפני שופט.

ייעוץ לפני חקירה פלילית

חשוב מאוד להבין שכל חקירה משטרתית היא אירוע שונה לגמרי. כך למשל ישנם מקרים שבהם שמירה על זכות השתיקה היא טקטיקה נבונה, בעוד שבמקרים אחרים מומלץ דווקא לשתף את החוקרים בפריטי מידע מסוימים. יש כמובן גם המלצות כלליות כמו למשל לענות אך ורק לשאלות ולא לנדב אינפורמציה שלא נשאלה לגביה שאלה ספציפית. בכל מקרה ייעוץ לפני חקירה מספק הכוונה מדויקת והכנה מושלמת לכל תרחיש שעשוי להתפתח בתחנת המשטרה, ובפרט כשמי שמספק את השירות הוא משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי. שני מייסדי המשרד, עו"ד חן רוימי ועו"ד ולדי טטלבוים, הם עורכי דין פליליים מנוסים, ועל כן יכולים לעזור לכל מי שזומן או זומנה לתחנת המשטרה לצורך חקירה.

ייעוץ לפני חקירה

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?