זמינים 24/7
instagram facebook-call facebook-call facebook-call

ביטול כתב אישום

11.06.2023

בקשה לביטול כתב אישום

הגשת כתב אישום כנגד אדם פירושה העמדה לדין, כלומר משפט פלילי שבו יתבררו העובדות, ייקבע אם האדם אכן עבר על החוק ואם כן ייגזר עונשו. לעצם קיום המשפט עלול להיות מחיר כבד עבור כל אדם, הן מבחינת הזמן שנדרש לפנות להתייצבות לדיונים, הן מבחינת הקושי הנפשי והן כמובן עקב הסיכוי להרשעה. בהתאם מומלץ לבחון את האפשרות לבטל את כתב האישום ובכך לסיים את ההליך הפלילי. חשוב להדגיש כי ביטול כתב אישום מהווה אתגר לכל עורך דין, מפני שהתביעה בישראל מתעמקת בחומר הראיות ומגישה כתבי אישום רק כשלהערכת אנשי המקצוע ברשות זו ישנו סיכוי סביר ומעלה להרשעה. יחד עם זאת במשרד עורכי דין טטלבוים-רוימי כבר הצליחו להוביל לביטולם של כתבי אישום, ומספקים שירות משפטי חיוני זה על בסיס הניסיון הרב שנצבר במשרד ומתוך יושרה מלאה.

ביטול ומחיקת כתב אישום

  • הסכמה של התביעה למחיקת כתב האישום – לאחר שימוע שבו עורך הדין של הנאשם מצליח לשכנע את התביעה לבטל את האישום. בהקשר זה כדאי לדעת שהתובעת חושפת את חומרי החקירה בפני עורך דין רק לאחר הגשת כתב אישום, ועל כן כדאי תמיד לבחון את אופציית השימוע.
  • הגנה מן הצדק – מצב שבו עורך דין משכנע את הבית המשפט כי אופן ניהול ההליך הפלילי סותר את עקרונות ההגינות והצדק.
  • פגמים בכתב האישום – גם בתרחיש זה מי שמבטל את כתב האישום הוא בית המשפט.
  • עילות נוספות לביטול כתבי אישום – התיישנות, חנינה, זיכוי או הרשעה קודמים (על אותו מעשה שבגינו הוגש כתב האישום), חוסר סמכות.

ביטול כתב אישום פלילי

משרד עורכי דין טטלבוים-רוימי מתנהל כאמור מתוך יושרה מוחלטת ועל בסיס ניסיון רחב היקף. בהתאם ביטול כתב אישום הוא אפיק פעולה שנבחר רק לאחר גיבוש אסטרטגיה כוללת בתיק, ובחינת ההיתכנות של מהלך זה. עורכי הדין שהקימו של המשרד, עו"ד חן רוימי ועו"ד ולדי טטלבוים, עבדו במשך שנים רבות במשרדי עורכי דין פליליים מובילים שם צברו ידע מקצועי מעמיק גם בנושא הספציפי של ביטול כתבי אישום, והם מביאים אותו לידי ביטוי עבור כל לקוח.

ביטול כתב אישום

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?